Noutati
ANUNȚ
Primăria or. Cricova a inițiat procedura de Cererea Ofertelor de Preț publicată în SIA ”RSAP” MTender privind achiziționarea
” Utilaj autonom pentru curățarea țevilor de canalizare ”
pentru mai multe detalii consultați site-ul: www.achizitii.md
nr. procedurii: ocds-b3wdp1-MD-1696420870878
link direct: https://achizitii.md/ro/public/tender/21097008/
Telefon de contact: 022-430290
04.10.2023 mai departe
Consultarea publică
Stimați locuitori ai or. CRICOVA!!!
Primăria Cricova_ inițiază, începînd cu data de _03.10.2023_, consultarea publică a proiectului de Decizie:
” Cu privire la corectarea erorilor comise în procesul transmiterii în proprietate a terenurilor și aprobarea documentației cadastrale”.
03.10.2023 mai departe
LICITAȚIE
Primăria or. Cricova a inițiat procedura de Cererea Ofertelor de Preț publicată în SIA ”RSAP” MTender privind achiziționarea
” Lucrări de reparație a trotuarului din str. Nicolae Milescu-Spătaru și str. 31 August or. Cricova mun. Chișinău ”
pentru mai multe detalii consultați site-ul: www.achizitii.md
nr. procedurii: ocds-b3wdp1-MD-1696231522122
link direct: https://achizitii.md/ro/public/tender/21095813/
Telefon de contact: 022-430290
02.10.2023 mai departe
CONCURS
Conform procesului-verbal nr. 2 din 25.09.2023 al ședinței Consiliului de Administrare al Î.M. „Regia Comunal-Locativă Cricova” etapa a doua a concursului pentru ocuparea funcției publice vacante de administrator al întreprinderii va avea loc la data de 02 octombrie 2023.
28.09.2023 mai departe
CONCURS
În conformitate cu Decizia nr. 1/12 din 16.02.2023 „Cu privire la aprobarea Regulamentului de desfășurare a concursului la funcția de Administrator al Î.M. Regia Comunal-Locativă” a fost convocată şedinţa Consiliului de Administrație al Î.M. „RCL Cricova” la etapa de preselecție a candidaților.
Au fost depuse 4 dosare, dintre care un candidat și-a retras dosarul până la ședință, ceilalți 3 candidați, în urma evaluării dosarelor au acumulat puctaj după cum urmează:
- Frăsîneanu Nicolae – 7,5 puncte
- Grosul Andrei – 4 puncte
- Beglița Veaceslav – 4,5 puncte.
Astfel, conform regulamentului menționat, la etapa a doua a concursului a fost admis doar Frăsîneanu Nicolae.
28.08.2023 mai departe
Atenție!
22.08.2023 mai departe
LICITAȚIE
Primăria or. Cricova a inițiat procedura de Licitație deschisă publicată în SIA ”RSAP” MTender privind achiziționarea
Reparația capitală a sistemului de iluminat public în segmental străzilor Prieteniei și Columna din or. Cricova mun. Chișinău
pentru mai multe detalii consultați site-ul: www.achizitii.md
nr. procedurii: ocds-b3wdp1-MD-1692001132726
link direct: https://achizitii.md/ro/public/tender/21088260/
Telefon de contact: 022-430290
14.08.2023 mai departe
ANUNȚ
Serviciul Fiscal de Stat
Anunț
La data de 15.08.2023, va fi demarată activitatea cu genericul „Ziua contribuabilului” în incinta Primăriei or. Cricova.
Funcționarul fiscal din cadrul Direcției deservire fiscală Rîșcani va asigura deservirea contribuabililor și acordarea asistenței pe aspecte fiscale.
Stimați contribuabili cu orice întrebare pe aspecte ce țin de administrarea fiscală Vă adresați în bir. 2 din cadrul Primăriei or. Cricova în intervalul orelor 9.00-16.00.
_________________________________
„Funcționarul fiscal -
în serviciul contribuabilului”
08.08.2023 mai departe
LICITAȚIE
Primăria or. Cricova a inițiat procedura de Licitație deschisă publicată în SIA ”RSAP” MTender privind achiziționarea
Renovarea sălii de sport în IP LT ” Alexei Mateevici” or. Cricova str. Tineretului 32
pentru mai multe detalii consultați site-ul: www.achizitii.md
nr. procedurii: ocds-b3wdp1-MD-1691481219391
link direct: https://achizitii.md/ro/public/tender/21087480/
Telefon de contact: 022-430290
08.08.2023 mai departe
CONCURS
Primăria orașului Cricova, în baza Deciziei Consiliului Orășenesc Cricova nr. 1/12 din 16.02.2023,
anunță concurs la funcția de administrator al Întreprinderii Municipale ”Regia Comunal-Locativă Cricova”.
Termenul limită de depunere a dosarelor - 30 de zile de la data publicării (publicat în Monitorul oficial al RM la data de 14 iulie 2023)
și trebuie să cuprindă următoarele acte obligatorii:
- scrisoarea de motivare și viziunea privind eficientizarea activității economico-financiare a Întreprinderii;
- curriculum vitae (CV);
- copia buletinului de identitate;
- copia diplomei de studii;
- referințe profesionale (nu mai puțin de două);
- cazierul judiciar;
- declaraţia privind evaluarea competenței și adecvării persoanei înaintate în funcția de administrator al Întreprinderii;
- copiile certificatelor care atestă absolvirea cursurilor de perfecţionare/specialitate;
- certificatul care atestă cunoaşterea unei limbi de circulaţie internațională (pentru întreprinderile mari și mijlocii, determinate conform art. 4 din Legea contabilității și raportării financiare nr. 287/2017);
Informații suplimentare la tel: (022)453-236;
(022) 430-212
21.07.2023 mai departe